- Χρήματα δεν επιστρέφονται πάρα μόνο σε περίπτωση αδυναμίας της εταιρίας να καλύψει τυχόν έλλειψη κάποιου προιόντος.
- Ηλεκτρικά είδη (πχ. ηλεκτρονικές, μπαταρίες) δεν έχουν καμμία εγγύηση και δεν επιστρέφονται σε καμία περίπτωση καθώς είναι αδύνατος ο έλεγχος τυχόν φθοράς από υπαιτιότητα του πελάτη.
- Είδη ένδυσης και υπόδησης δεν επιστρέφονται μετά την χρήση τους. Προκειμένου να γίνει αντικατάσταση θα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση.
- Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος ή λάθους από μέρους μας τα έξοδα επιστροφής και αποστολής του νέου προϊόντος καλύπτονται από εμάς. Σε κάθε άλλη περίπτωση τα έξοδα αυτά επιβαρύνουν τον πελάτη.
- Αλλαγές δεν θα γίνονται δεκτές για προϊόντα που πωλούνταν με έκπτωση κατά τη στιγμή της αγοράς.
- Ο πελάτης δεν είναι υποχρεωμένος να παραλάβει προϊόν του οποίου η συσκευασία είναι αλλοιωμένη ή έχει ανοιχτεί κατά την μεταφορά. Σε περίπτωση αποδοχής από τον πελάτη η εταιρία δεν έχει καμία υποχρέωση να προβεί σε αλλαγή κατεστραμμένου προϊόντος ή αντικατάσταση τυχόν απώλειας αφού η αποστολή του προϊόντος πραγματοποιείται υπό την ευθύνη του πελάτη.
- Το προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί σφραγισμένο και αχρησιμοποίητο με οτιδήποτε συνοδευτικό συμπεριλαμβάνει η συσκευασία του κατασκευαστή.
- Ο πελάτης μπορεί για οποιονδήποτε λόγο να ακυρώσει την παραγγελία του αρκεί να μην έχει αποσταλεί.
- Σε κάθε περίπτωση είναι απαραίτητη η τηλεφωνική επικοινωνία με τον υπεύθυνο παραγγελιών όπου συμφωνείτε η αποστολή του προιόντος με courier ή άλλο φορέα στην διεύθυνση του καταστήματος συνοδευόμενο από το παραστατικό πώλησης και σε διάστημα 15 ημερών από την έκδοση του παραστατικού. Ρητά απαραίτητη προυπόθεση για την επιστροφή οποιουδήποτε προιόντος είναι η μη μεταχείριση ή τοποθέτηση του.
- Η εταιρία μας είναι υποχρεωμένη να τηρεί την εγγύηση που δίνει η εκάστοτε αντιπροσωπεία στα επώνυμα είδη και να προβαίνει σε αλλαγή τυχόν ελαττωματικού προιόντος. Στην περίπτωση αυτή το προιόν αντικαθίσταται χωρίς καμία επιβάρυνση από την πλευρά του πελάτη.