Χρήματα δεν επιστρέφονται πάρα μόνο σε περίπτωση αδυναμίας της εταιρίας να καλύψει τυχόν έλλειψη κάποιου προιόντος.
Ηλεκτρικά είδη (πχ. ηλεκτρονικές, μπαταρίες) δεν έχουν καμμία εγγύηση και δεν επιστρέφονται σε καμία περίπτωση καθώς είναι αδύνατος ο έλεγχος τυχόν φθοράς από υπαιτιότητα του πελάτη.
Είδη ένδυσης και υπόδησης δεν επιστρέφονται μετά την χρήση τους. Προκειμένου να γίνει αντικατάσταση θα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση.
Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος ή λάθους από μέρους μας τα έξοδα επιστροφής και αποστολής του νέου προϊόντος καλύπτονται από εμάς. Σε κάθε άλλη περίπτωση τα έξοδα αυτά επιβαρύνουν τον πελάτη.
Αλλαγές δεν θα γίνονται δεκτές για προϊόντα που πωλούνταν με έκπτωση κατά τη στιγμή της αγοράς.
Ο πελάτης δεν είναι υποχρεωμένος να παραλάβει προϊόν του οποίου η συσκευασία είναι αλλοιωμένη ή έχει ανοιχτεί κατά την μεταφορά. Σε περίπτωση αποδοχής από τον πελάτη η εταιρία δεν έχει καμία υποχρέωση να προβεί σε αλλαγή κατεστραμμένου προϊόντος ή αντικατάσταση τυχόν απώλειας αφού η αποστολή του προϊόντος πραγματοποιείται υπό την ευθύνη του πελάτη.
Το προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί σφραγισμένο και αχρησιμοποίητο με οτιδήποτε συνοδευτικό συμπεριλαμβάνει η συσκευασία του κατασκευαστή.
Ο πελάτης μπορεί για οποιονδήποτε λόγο να ακυρώσει την παραγγελία του αρκεί να μην έχει αποσταλεί.
Σε κάθε περίπτωση είναι απαραίτητη η τηλεφωνική επικοινωνία με τον υπεύθυνο παραγγελιών όπου συμφωνείτε η αποστολή του προιόντος με courier ή άλλο φορέα στην διεύθυνση του καταστήματος συνοδευόμενο από το παραστατικό πώλησης και σε διάστημα 15 ημερών από την έκδοση του παραστατικού. Ρητά απαραίτητη προυπόθεση για την επιστροφή οποιουδήποτε προιόντος είναι η μη μεταχείριση ή τοποθέτηση του.
Η εταιρία μας είναι υποχρεωμένη να τηρεί την εγγύηση που δίνει η εκάστοτε αντιπροσωπεία στα επώνυμα είδη και να προβαίνει σε αλλαγή τυχόν ελαττωματικού προιόντος. Στην περίπτωση αυτή το προιόν αντικαθίσταται χωρίς καμία επιβάρυνση από την πλευρά του πελάτη.